Locatie, spreek- en trainingsruimte

Wij zijn gevestigd op de eerste verdieping van het verzamelpand aan de Lauwers 1.

Voorzieningen

  • Gratis wifi
  • Gratis parkeren
  • Openbaar vervoer op loopafstand: bushalte Balkenweg (lijn 20, 309, 114 en 115 vanaf station Assen)
  • Rolstoelvriendelijk
  • Locatie ligt nabij de A28

Wij hebben de beschikking over vier spreekkamers en één trainingsruimte. De lessen via de Secretaressehogeschool vinden plaats in de trainingsruimte. Deze biedt plaats voor maximaal 25 personen.
De spreekkamers en de trainingsruimte zijn ook los te reserveren voor het geven van een workshop, seminar, training of als vergaderlocatie. De spreekkamers zijn ook geschikt als flexwerkruimte.

Facilitair

  • Je mag kosteloos gebruik maken van een digibord, whiteboard, flip-over, markers of whiteboard stiften, beamer (VGA), kopjes, koffiekan, theekan e.d.
  • Bij het secretariaat liggen verschillende soorten koppelstukken voor de iPad en digibord. Na afloop graag daar weer inleveren.
  • De vergoeding is inclusief koffie/thee.  Je gaat zelf koffie/thee zetten in de kantine, de waterkan vullen met kraanwater en kopjes klaarzetten.
  • In de kantine staan een koffiezetapparaat, waterkoker, koffiebus met D.E.-snelfiltermaling en filterzakjes.
  • In iedere ruimte staat een trolley met verschillende soorten thee, suiker en creamer, kopjes, theeglazen, waterglazen, e.d.

Schoonmaken

  • Na afloop s.v.p. de ruimte schoon en netjes achterlaten
  • Schoonmaken betekent: stofzuigen, kruimels/haren van de stoelen verwijderen, tafels en stoelen met een vochtige doek afnemen, afwassen, papiertjes opruimen e.d.
  • Afval in de prullenbakken doen.
  • Schoonmaakartikelen en de stofzuiger terugzetten in de kast.
  • Na afloop controleren wij of de ruimte voldoet aan onze schoonmaakeisen.
  • Is de ruimte niet schoon en netjes achtergelaten, dan berekenen wij extra schoonmaakkosten (uurtarief: € 37,50).

Catering

  • Office Management Noord Nederland heeft geen horecavergunning en geen keuken waar hapjes of lunch klaargemaakt kunnen worden. Op verzoek kunnen wij de catering wel regelen.
  • De catering wordt door ons ingekocht en doorberekend.
  • Je mag zelf versnaperingen en/of frisdrank meenemen, zoals koek, cake, gebak, snoepjes, cola o.i.d.
  • Neem je etenswaren mee die gekoeld moeten worden, dan kun je gebruik maken van de gastenkoelkast in de kantine. Office Management Noord Nederland is hier verder niet verantwoordelijk voor.

Tarieven spreekkamers

  • € 25,- per dagdeel (ochtend of middag)
  • € 15,- voor een 2-uurs reservering
  • Volledig verzorgd*: € 37,50 per dagdeel
  • Reserverings- en administratiekosten: € 5,00

Tarieven trainingsruimte

  • Per dagdeel: € 50,-
  • Volledig verzorgd*: € 80,- per dagdeel
  • Reserverings- en administratiekosten: € 5,-
  • *(Volledig verzorgd: wanneer wij de ruimte gereed moeten maken, koffie/thee moeten zetten e.d.)

Dagdelen

Een dagdeel is een 4-uurs reservering.

Wil je reserveren of heb je vragen c.q. opmerkingen, vul dan het contactformulier in. Maar je kunt ons uiteraard ook altijd telefonisch bereiken.
T: 0592 – 20 00 08
E: secretariaat@omnn.nl

Voorwaarden

  • Vergoedingstarieven zijn excl. btw.
  • Een optie nemen op een ruimte heeft een geldigheidsduur van 2 werkdagen. Daarna vervalt de optie automatisch.
  • De hele dag een ruimte gebruiken is mogelijk, maar de vergoeding wordt berekend als 2x een dagdeel
  • Vooraf betalen met een Tikkie of betalingsverzoek via Whatsapp
  • Na betaling is de reservering definitief
  • Er wordt geen restitutie verleend bij annulering en/of tijdsafname
  • Breuk of vermissing van materialen wordt bij de gebruiker in rekening gebracht
  • Na afloop controleren wij of de ruimte voldoet aan onze schoonmaakeisen
  • Na afloop ontvang je de factuur per mail. Wanneer er geen extra kosten gefactureerd hoeven te worden, dan staat op de factuur dat de betaling is voldaan.
  • Office Management Noord Nederland is niet aansprakelijk voor schade aan of vermissing van persoonlijke eigendommen van derden
  • Office Management Noord Nederland is niet aansprakelijk voor schade aan of vermissing van persoonlijke eigendommen van derden

Belangrijk nieuws!

Vanaf 15 september starten we weer met de opleiding secretaresse naar MBO+ en HBO niveau. 

Omdat we de gezondheid van alle deelnemers en trainers hoogachten, zijn ook bij ons nog een aantal maatregelen van kracht, waaronder kleinere groepen. Momenteel hebben we nog een aantal plaatsen vrij! Wil je je nog aanmelden dan kan je vanaf 15 september dus al deelnemen op (onze) locatie in Assen. Wellicht tot dan!